Reklamačný poriadok
Prevádzkovateľ: SKO s.r.o., Húščavova 1151/3, 841 01 Bratislava, IČO: 55 466 532, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel: Sro 170488/B, (ďalej ako „Predávajúci“ alebo „Poskytovateľ“)
Názov a miesto prevádzky: THAI K – Massage & Spa, Železničná 3C, 900 31 Stupava, Stupavia 1. poschodie
Čl. 1 Základné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok sa riadi ustanoveniami občianskeho zákonníka č. 40/1964 Z.z. a v znení neskorších zmien a doplnkov a v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. a v znení neskorších zmien a doplnkov.
Čl. 2 Vymedzenie základných pojmov
Predávajúci je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet.
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania, alebo povolania.
Reklamácia je uplatnenie zodpovednosti za vady výrobku alebo služby.
Vybavením reklamácie je ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Služba je akákoľvek činnosť alebo výkon, ktorý je ponúkaný spotrebiteľovi odplatne alebo bezodplatne.
Bezpečnou službou je služba, ktorá za bežných alebo rozumne predvídateľných podmienok poskytovania nepredstavuje nebezpečenstvo alebo jej poskytovanie predstavuje pre spotrebiteľa vzhľadom na bezpečnosť a ochranu zdravia len minimálne nebezpečenstvo.